Welke maatregelen heeft Beekmans Tandartsen tegen het corona virus genomen?

Als tandartspraktijk hanteren wij uiteraard de richtlijnen volgens de Werkgroep Inspectie Preventie.
Daarnaast hebben wij vanwege de uitbraak van het corona virus extra maatregelen genomen zoals onder andere: extra schoonmaken toiletten en RVS oppervlakken; extra handen wassen; niet meer dan drie personen in de wachtkamer; geen handen schudden.

Nu de winter eraan komt en de ramen niet meer wijd open kunnen om goed te ventileren, hebben wij in alle zes behandelkamers, het tandtechnisch lab én de wachtruimte de luchtreiniger (PR-950UVS HEPA) geplaatst. Naast het zuiveren van de lucht worden bacteriën en virussen door de UVC-straling vrijwel direct onschadelijk gemaakt.

Tevens zijn/worden alle medewerkers regelmatig op aanwezigheid van het corona virus getest.

Tip: werken aan je weerstand

Keelpijn, verkouden of grieperig gevoel? Hierbij een tip van een biologische arts om je weerstand te verbeteren. Zelf behandelt deze arts hier succesvol patiënten mee, waaronder ook corona patiënten.

Aftreksel grapefruitschillen
– drie grapefruits schillen;
– doe de schillen in een pan, zoveel water erbij zodat de schillen onder staan;
– deksel erop, belangrijk deze niet op te tillen tijdens het koken en het afkoelen;
– drie uur laten koken;
– af laten koelen (met de deksel op de pan).

Per dag één slokje sap = preventief en bij klachten één kopje sap. Dit in combinatie met het
mineraal zinkcitraat (20 mg p/dag). Voor diegene die de Fundamentals van Basal Basics slikken, deze hoeveelheid zink zit daar al in.

Heeft u vragen over bovenstaande informatie, aarzelt u niet ons te bellen of te mailen.

Met vriendelijke groet en stay safe,

Hans Beekmans
Beekmans Tandartsen

Wilt u meer informatie of persoonlijk advies?

Would you like more information or personal advice?

Contact us
Beekmans Dental Practice