Natuurlijke oplossingen voor je tanden

Niet alle tandheelkundige materialen zijn onschadelijk...

Na 30 jaar tandheelkundige praktijkervaring blijkt maar al te duidelijk dat niet alle materialen uit de tandheelkunde onschadelijk zijn.

Napijn, irritaties en overgevoeligheid komen veel voor. Antibiotica en sommige andere medicatie zijn heel bruikbaar als het noodzakelijk is, maar veroorzaken ook bijwerkingen in het lichaam die niet optreden bij het gebruik van biologische alternatieven. Het gebruik van vitamines en andere voedingssupplementen hebben een zeer positief effect en veroorzaken geen bijwerkingen.

Praktijkeigenaar Hans Beekmans heeft zich gedurende zijn carrière altijd hard voor gemaakt om materialen te vinden die het minst schadelijk zijn voor de patiënt. Hij ziet dit zelfs als één van de belangrijkste lessen uit zijn carrière.

Uw tanden zijn tenslotte onderdeel van uw lichaam en staan niet op zichzelf.

De ontwikkelingen op dit gebied staan niet stil en we volgen dit op de voet, zodat we u altijd state-of-the-art materialen kunnen aanbieden.

Anders dan anders:
  • de meeste materialen zijn natuurlijk en toxine vrij;

• we gebruiken geen amalgaam of andere materialen die kwik bevatten;

• we gebruiken zo min mogelijk composiet voor de kiezen, aangezien composiet ook toxisch kan zijn;

• we stimuleren om geen fluoride te gebruiken; het werkt inderdaad tegen cariës maar het is giftig voor het lichaam;

Zie ook

Michelle Malenstein.jpg