Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Wilt U iets bespreken? Neem vrijblijvend contact op met onze receptioniste, zij kan u telefonisch of via een afspraak in contact brengen met een van de tandartsen of mondhygienistes.

Willemien

Telefoon: 035-5382166
Receptie beschikbaar van: 8.00 tot 17.00 uur

Beekmans Tandartsenpraktijk

Pijn en Noodgevallen

Uitgeslagen tand (sport, ongeval)
Afgebroken tand (sport, ongeval)
Nabloeding (na het trekken van een tand of kies, of na een chirurgische ingreep)

U dient direct de tandarts of kaakchirurg te bellen. Zorg ervoor dat u zo snel mogelijk (binnen een half uur) bij de tandarts of kaakchirurg bent.
Na praktijkuren kunt u altijd het tandarts bemiddelingsbureau bellen, zij zijn altijd bereikbaar.
Tandartsbemiddelingsbureau: 020-3034500

Let op!:
Gebruik geen aspirine, chefarine 4, Ascal of een dergelijke (met acetylsalicylzuur) pijnstiller, want deze veroorzaken nabloedingen.

Neem bij voorkeur een natuurlijke pijnstiller zoals Bluem oral gel. Deze gel is alleen via de praktijk te verkrijgen, de productenlijn vind u op www.bluemcare.com . Andere natuurlijke pijnstillers zijn Kamillosan, zoutwater spoelingen of koude kompressen. In geval van erge pijn kunt u paracetamol of, bij heftigere pijnklachten, ibuprofen gebruiken.

In geval van een losgeslagen tand: stop de tand terug in de mond op de plek waar deze vandaan kwam (maakt niet uit of u deze zelfs omgekeerd terugstopt!) Veeg de tand niet schoon en doe de tand absoluut niet in bleekwater of melk. Het enige acceptabele om de tand schoon te maken is hem aflikken, andere vloeistoffen dan speeksel kunnen het oppervlak van de tand permanent beschadigen.

Minder urgente noodgevallen
zoals een dikke wang, dikke kaak of kiespijn belt u zo snel mogelijk de tandarts. Neem indien mogelijk een natuurlijke pijnstiller zoals hierboven omschreven.

Privacyverklaring Beekmans Tandartsen

Mei 2018

Wij informeren u graag over de verwerking van uw persoonsgegevens.

Uw persoonsgegevens en medische gegevens slaan wij digitaal op. Dit doen wij om goede zorg aan u te kunnen verlenen. Het opslaan van uw gegevens doen wij volgens ons privacy- en dataveiligheidsbeleid. U gaat hiermee akkoord doordat u uw zorg door onze praktijk laat uitvoeren. Door dit formulier te lezen geeft u aan van uw rechten kennis te hebben genomen, en akkoord te gaan.

- Uw persoonsgegevens slaan wij op en gebruiken we zodat wij goede zorg aan u kunnen verlenen.

- Uw gegevens geven wij alleen door aan derden als dat nodig is voor het leveren van goede zorg. Indien hiervoor op basis van de wet specifieke toestemming is vereist, vragen we die vooraf aan u.

- Uw gegevens verwerken wij op basis van de behandelovereenkomst zoals beschreven in de Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst (WGBO)

- U kunt onderdelen van uw persoonsgegevens bekijken. Stuurt u ons dan een schriftelijk verzoek.

- Als u vindt dat de gegevens die wij van u hebben opgeslagen niet correct zijn, mag u ons schriftelijk vragen om uw gegevens aan te passen.

- U kunt ons vragen om uw persoonsgegevens te wissen. Als wij dit doen kunnen wij (mogelijk) niet langer verantwoorde zorg aan u verlenen. De WGBO vereist een bewaartermijn van 15 jaar. Daarom zullen wij in dit geval uw gegevens niet wissen maar labelen als “niet actief”.

- U kunt uw toestemming tot onze verwerking van uw persoonsgegevens intrekken. Wij kunnen dan (mogelijk) geen verantwoorde zorg garanderen. Wij labelen uw gegevens in dit geval als “niet actief”.

- U kunt bij ons bezwaar maken als u het niet eens bent met de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken.

- U krijgt bericht van ons als er iets mis is gegaan met uw persoonsgegevens.

- Uw gegevens verwerken wij niet langer dan nodig is voor het leveren van goede zorg. Wij houden ons aan de bewaartermijnen van de WGBO.

- Al het bovenstaande geldt ook voor persoonsgegevens die wij via derden ontvangen.

Met vriendelijke groet, Beekmans Tandartsen
Hans Beekmans.jpg