Huisregels

Hoe gaan wij om met uw gegevens?
Wijzigen, annuleren of niet nakomen van een afspraak dient minimaal twee werkdagen van tevoren aan ons te worden doorgegeven. Bij niet tijdig doorgeven, brengen wij de kosten van de verloren tijd in rekening.

Facturatie
Facturatie wordt voor ons verzorgd door Infomedics: www.infomedics.nl

Hoe kunt u ons bereiken?

Adres
Beekmans Tandartsen
Schoutenbosje 11
1251 LE Laren

Tel: 035-5382166

info@beekmanstandartsen.nl

Op het parkeerterrein van de Stationsweg kunt u gratis parkeren.
In de overige straten kunt u met een blauwe parkeerkaart twee uur gratis parkeren.

Openingstijden praktijk
Maandag t/m vrijdag    08:00 – 16:00 uur

Telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag    07:45 – 16:00 uur

Bij noodgevallen
Bel 020-3034500

 

In geval van een geschil
De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat de tandarts u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.

Vraag altijd eerst een bespreekafspraak aan. Hierbij kunt u met de tandarts uw onvrede bespreken en wellicht samen tot een oplossing komen.

Als dat niet het geval is, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie. Voor Beekmans Tandartsen is dat de KOM: Keurmerk Onafhankelijke Mondzorg.

Bekijk klachtenregeling.

Wilt u meer informatie of persoonlijk advies?

Neem contact op

Would you like more information or personal advice?

Contact us
Beekmans Dental Practice